Home
Qui som
On som
Empreses membres
Directori d'empreses
Comunicació
Notícies
Agenda
Documentació jornades
Circular Informativa
Recull de premsa
Biblioteca
Links d'interès
Borsa

EMPRESES PATROCINADORES

EMPRESES MEMBRE


Centre Metal·lúrgic




 
Consulta la biblioteca del Centre
Títol: 7 MOVIMENTS PER A CONSTRUIR UNA EMPRESA INNOVADORA

Autor: Franc Ponti
Editorial: Granica

Resum: Innovació! és un apassionant llibre que, a través de 7 moviments (rumb, equip, canvi, tendència, creativitat, projecte i resultat) vol ser una eficaç eina i guia per a empresaris i directius que vulguin construir una empresa innovadora. Innovacció! està estructurat de forma progressiva, permetent al lector l'aplicació real dels 7 moviments, dia a dia i pas a pas. Una gran quantitat d'exemples d'empreses que han innovat amb èxit fa que la lectura sigui especialment divertida i enriquidora. Innovacció! és innovació en acció: tècniques, estratègies, tàctiques i procediments que ajuden a comprendre l'extraordinària força que la innovació pot tenir com a eina transformadora de l'empresa. És un llibre fàcil de llegir, útil i divertit. Innovaccio! és art, tècnica, ciència, poesia, passió... És una manera diferent d'entendre l'empresa.


Títol: CLIENTES CONTENTOS DE VERDAD

Autor: Joan Elías
Editorial: Gestión 2000

Resum: El propòsit fonamental de l'autor és com aconseguir mantenir i fidelitzar al client amb la seva professionalitzada Atenció al Client. Al llarg del seu plantejament, aborda sense objeccions i amb tota la seva complexitat objectiva, tots els elements que des d’una vessant estrictament empresarial han de ser tinguts en compte


Títol: CRISI, MENTIDES I ALTRES OPORTUNITATS

Autor: Carles Torrecilla i Jordi Basté
Editorial: Columna

Resum: Crisi, mentides i grans oportunitats respon aquestes i moltes altres preguntes per mitjà de divertides històries de persones normals i corrents que, de la nit al dia, es converteixen en víctimes d'un sistema econòmic que a vegades voreja la perversió. L’expert en màrqueting Carles Torrecilla i el reconegut periodista Jordi Basté posen l’economia a l’abast de tothom gràcies a “Economia de butxaca”, l’espai que comparteixen setmanalment dins el programa El Món, de l’emissora RAC1, i que ara presenten en forma de llibre. Pràctic i entenedor, escrit amb un estil fresc i desenfadat, alhora que precís i rigorós, aquest volum ens ofereix les claus per entendre les dinàmiques i els processos d'aquesta crisi, de manera que en puguem sortir airosos i prendre decisions financeres que no hipotequin el nostre futur i les nostres il·lusions.


Títol: Esic Market Economic and Business Journal

Autor: Varis
Editorial: Esic Business Marketing & School

Resum: Tercer quatrimestre setembre - decembre 2010 Publicació periòdica d'Esic Business Marketing & School, destinada al foment de la investigació acadèmica i la divulgació de coneixements empresarials, que posa especial énfasi en continguts relacionats amb el marketing en qualsevol de les seves perspectives.


Títol: EUFÒRIA I PÀNIC

Autor: Sr. Oriol Amat
Editorial: Profit

Resum: La crisi de 2008 té similituds amb crisis anteriors i també diferències significatives. Es tracta d'una situació en què es barregen dades econòmiques complicades amb la psicologia habitual de la majoria de persones. Això explica moltes decisions irracionals d'empreses i particulars, provocades per l'eufòria en unes fases i pel pànic en unes altres. Aquest llibre analitza les causes que han provocat la situació actual per tal d'entendre les claus de la crisi immobiliària, financera i econòmica. En segon lloc, es tracta de compartir reflexions sobre el que es pot preveure que succeirà a curt i llarg termini. Finalment, apunta estratègies racionals per a aprofitar les oportunitats que ofereix la situació actual per a empreses i particulars, des del punt de vista de la inversió i de l'activitat empresarial.


Títol: HOY ES MARKETING: NUEVOS MERCADOS, NUEVOS CLIENTES, NUEVAS SOLUCIONES

Autor: Felipe Llano y Joaquin Calvo
Editorial: Esic Business & Marketing School

Resum: Recull les ponències de la jornada "Hoy es Marketing" que Esic ha celebrat en diverses ciutats españoles en 2008.


Títol: LA DICTADURA DE LA INCOMPETÈNCIA

Autor: Xavier Roig
Editorial: La campana

Resum: ¿Vostè es considera "societat civil"? Atenció: forma part d'una espècie amenaçada. Aquest llibre defensa la iniciativa privada i per tant la llibertat. És un retrat clar i actual dels vicis d'Europa, sobretot del sud d'Europa. Ens fa veure les trampes de l'antiglobalització, deixa en evidència la falsa solidaritat i denuncia les relacions promíscues entre cert poder econòmic, el progressisme mal entès i el poder polític. Amb la extraordinària lucidesa Xavier Roig (que fa anys va pronosticar que Barcelona esdevindria "un Lloret amb ínfules culturals") pretén posar-nos en guàrdia contra un Estat ineficaç. Un Estat que cada cop cobreix més espai amb la seva densa teranyina (és significatiu que el 68% dels parlamentaris de Catalunya provingui del sector públic), una escola que modela el pensament i un discurs dominant que denigra per sistema tot allò que sigui provati exalça tot allò que sigui públic. La dictadura de la incompetència no vol afegir-se a la "cultura de la queixa". Al contrari. Vol apel·lar a la consciència de cada ciutadà i de cada empresa per tal que siguin més exigents amb ells mateixo, perquè si volem superar la crisi que ja ha començat no podem comptar amb ningú més.


Títol: LA FAMÍLIA EMPRESARIA CASTELLS

Autor: Silvia Cóppulo i Mercè Dedeu
Editorial: Llibres Vermells

Resum: Aborda la manera d'afrontar amb èxit les dificultats de comunicació i els conflictes de les famílies empresàries, entenent que aquesta gestió és un valor per a l'empresa familiar. La família Castells és una ficció nascuda de la realitat de moltes famílies empresàries de Catalunya. Plasma les situacions que més habitualment han d'afrontar les empreses familiars. Un exemple pràctic i clarificador dels membres de la família, rols, caràcters, relacions, desigs, frustracions, capacitats, debilitats, etc.


Títol: LA INDÚSTRIA METAL·LÚRGICA I DE CONSTRUCCIONS MECÀNIQUES A SABADELL

Autor: Jordi Calvet Puig
Editorial: Edició del Centre Metal·lúrgic i la Fundació Bosch i Cardelach

Resum: Edició patrocinada per la Fundació del Banc de Sabadell i l'Obra Social Caixa Sabadell que explica la història de la indústria metal·lúrgica des de l’any 1960 fins al 2005, de Sabadell i comarca. El creixement, consolidació i transformació del sector.


Títol: LET'S PLAY! LA EMPRESA CONTADA A LOS JÓVENES

Autor: Ventura Ruperti i Sergi Corbeto
Editorial: Plataforma

Resum: Quan acaben els estudis la majoria de joves han d'escollir entre dos rutes: o treballar en una empresa o crear-la. Tots dos camins estan plens de reptes i dificultats dels que ningú els ha informat durant la seva educació. I en massa ocasions, aquesta desinformació els pot portar a prendre decisions equivocades o a sofrir un període d'adaptació traumàtic. Amb un codi actual i directe, i una dilatada experiència professional, els autors acosten l'empresa al jove, trencant mites i anticipant escenaris, amb la finalitat de que trobi respostes pràctiques a les complexes preguntes que li sobrevindran: com hem relaciono amb el meu cap?, quines habilitats he d’emprar per créixer professionalment?, com detecto oportunitats i les aprofito?, quins errors he d’evitar?, que necessito saber per crear una empresa?


Títol: ORGANITZACIÓN ATENTA, CONSEJOS PARA TENER CLIENTES CONTENTOS

Autor: Joan Elías
Editorial: Gestión 2000 (2ª Edició)

Resum: Explica com tractar als clients. Amb un llenguatge senzill i estructurat de forma àgil, Joan Elías ofereix consells per aquelles persones i organitzacions que treballen diàriament en contacte amb els seus clients. És una obra pràctica i necessària per aquelles empreses que el seu major patrimoni és tenir als seus clients satisfets. La particular visió dels venedors en la millora de la qualitat de l'atenció al client i, sobretot, el capítol de les "Infermetats" del Personal de Contacte (Caputxeta Vermella, Acumular Atenció, El síndrome horari, etc), és una reflexió sobre actituds negatives que, plantejades amb originalitat, difícilment li deixaran de sorprendre. En aquesta segona edició s'ha inclòs noves "Infermetats" del Personal de Contacte. Amb els consells de l'Organització Atenta serà capaç de preparar a la seva empresa per tenir Clients Contents.